Hemma - Matat änder

Nu har jag kommit hem från jobbet. Det har varit en bra kväll. Och vet ni vad jag gjorde påvägen hem från jobbet då^^ Jo, jag hade tagit med mig lite bröd till jobbet idag och tanken va att jag skulle mata änderna påvägen hem nu ikväll och det gjorde jag :) När jag kom hem så gick jag ut med Tindra och då passade jag på att ta med mig lite mera bröd och mata resten av änderna, fast längre ner längs ån som går utanför mig. Fast jag kände mig lite dum först för dom sov nämligen^^ fast dom vart nog jätte glada för att få lite mat tror jag :) Nu tänkte jag göra lite te och några smörgåsar sedan ska jag titta lite på tv innan jag hoppar isäng.



Kommentarer
Postat av: jennie

Ja, så är det. Hoppas få den tiden julen 2011 då haha!

Nyårsafton jobbar jag iaf bra tid: 7.45 - 16.45 och Nyårsdagen 14.45 - 21.15. Tider då folk isf. lär va o handla :P

Gulligt av dej att ge änderna lite mat,. de blev säkert jätteglada, stackarna, inte lätt att hitta mat i detta klimat för dom ju!

2010-12-21 @ 06:38:31
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0