Hemma - Ont i tassarna

Nu är jag och Tindra hemma. Det va lite jobbigt att gå hem idag från jobbet på grund av att dom hade saltat i det området där jag jobbar och Tindra fick väldigt ont i sina tassar av saltet :( men tur va så hade jag väskan med mig till henne så jag kunde ta upp henne i den. Och nu när vi kom hem så tvättade jag av hennes tassar i lite ljummet vatten och nu är allt bra igen :)

Tog denna bilden då vi kom hem vid 09:00. Visst är hon söt i sin tröja :)
Den har jag sytt till henne!



Jag hade tänkt att lägga mig nu och sova eftersom jag jobbat natten inatt
men jag fick precis ett telefonsamtal av rörläggarn och han kommer om en timme. Röret till mitt element är nämligen i väldigt dåligt skick och det kan läcka när som helst så det måste fixas. Så jag får helt enkelt vänta med att sova. Men jag är glad att elementet äntligen ska fixas för då slipper jag va orolig för att det kanske nån dag ska vara en swimming pool när jag kommer hem haha^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0