Hemma - Tindras presenter

Nu har jag packat upp alla saker som jag köpte i Ullared. Jag blev riktigt nöjd med allt jag köpte :) Tänkte att jag skulle visa er vad jag köpt men jag kommer att lägga upp bilder dag för dag här i bloggen. Sen kan jag inte visa allt jag köpt för några av sakerna är nämligen julklappar men ni ska som sagt få se det jag köpte till mig.

Jag tänkte börja visa er vad jag köpte till Tindra
. Hon fick ett litet hus och jag tycker det är jätte fint :) det är egentligen ett hus till en katt men det funkar lika bra till min lilla Tindra. Matchar min inredning i hemmet också :)



Tindra riktigt flög in
i huset när jag visade henne det^^



Och här nedan har ni Tindras
fina halsband med diamanter på som jag köpte till henne :) Det är inte så lätt att fota halsbandet på henne men ni ser ju i alla fall lite hur det ser ut.



Kommentarer
Postat av: jennie

Ååå, så fint :)

Kul att hon gillad det också, hehe! Vore ju synd annars! Idag väntar en 11-timmars arbetsdag uppdelad på 3 jobb! Jobbar du idag eller är du ledig?

2010-12-16 @ 07:09:05
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0