Hemma - trött - snart kommer rörläggarn

Jag kom hem vid 08:00 från jobbet. Rörläggarn skulle vara här strax efter 08:00 men han/dom har ej kommit än, men dom kommer väl snart hoppas jag för jag är skit trött. Jobbade ju kvällen igår + natten inatt, allt som allt 17 timmar så jag är helt slut, måste verkligen sova. Men jag har i alla fall nu flyttat undan det som behövs för att rörläggarn ska kunna byta ut röret till mitt element. Dom ska kapa av röret precis ovanför parketten och va han sa sist han va här så kommer det spruta ut vatten ur röret. Jag hoppas verkligen inte att det är mycket.

Här har jag tagit ett kort på mitt element + röret som ska bytas ut.
Varför dom byter det är för att det kan börja läcka när som helst.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Mys, kollar på dert på Tvn just NU faktiskt...reprisen asså. Va ju på jobbet imorse när det sändes. Sen jobbade jag på jobb nr 2 till kl 16.

Jaha, så det blir ett jobbigt arbetspass igen för dej då? eller det är kanske ganska lugnt att jobba natt - förutom att du själv måste hålla dej vaken?!

Själv kommer jag jobba som vanligt på jobb 1 imorn, dvs fram till 10.30. Sen börjar jag jobb nr 2 kl 16 och slutar 21.15. sen ska jag upp halv fem nästa morgon. Är inte van vid det än, men det är ju iaf inte så långt hem från jobbet, så det borde väl funka bra ;)

2010-12-13 @ 18:38:21
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0