I mitt paket låg...

I mitt paket som jag hämtade ut idag låg bland annat mina gardiner och påslakan :) Jag vet inte riktigt om jag ska sätta upp garninerna nu, har ju precis satt upp nya gardiner men dom som hänger uppe just nu har jag faktiskt lite andra planer för så förmodligen så blir det väl att jag sätter upp dom nya gardninerna i veckan som kommer. Ni ska självklart få se vad jag har för planer med dom gardinerna men när ni får se det vet jag inte än, men förhoppningsvis ganska så snart :)

Här har ni alla sakerna som låg i paketet
. Kortet här nedan är taget med blixt.



Och detta kortet utan bixt.



Kommentarer
Postat av: Jennie

God Morgon



Joo, det känns rätt så konstigt att inte behöve gå iväg nånstans idag eller imorn!! :O

Jag gillar ju att jobba mkt och jag bor själv så för min del kan jag lika gärna jobba liksom, har roligare på jobbet än bara hemma oftast, + att man tjänar ju lite pengar på köpet :P

Men jag förstår att det blir lite tråkigt för er om ni jobbar så olika så att ni bara hinner umgås på vardagskvällarna (om inte du jobbar då, för du brukar väl göra det ibland?) men ni verkar ju ändå få det att funka på nåt bra sätt eftersom ni varit tills. så pass länge. Huvudsaken är ju att man får det att gå ihop så att det funkar för båda. Fina gardiner! =) Hehe, jag borde nog också byta..har haft samma sen jag flyttade in här för snart 3 år sen! :P

Hehe, va gott! Åt friterad lax nån gång och det va sååå gott! Jag såg typ halva Idol igår för jag va så himla trött så somnade tidigt! Nu äter jag frukost och väntar på Julkalendern. Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2010-12-04 @ 07:40:46
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0