Idag fick jag en... och en... plus 3...

Idag va en väldigt rolig dag och den började med att jag blev upphämtad av min mamma och hennes man vid 13:00 tiden. Vi skulle sedan åka någonstans, vart det visste jag ej för det skulle bli en överraskning :) Vi åkte och vi åkte och jag tyckte det kändes jätte lång bort men det va inte så lång bort^^ Vi stannar sedan vid Elgiganten, vi kliver ur bilden och mamma säger att hennes man ska bara in och köpa en sladd men att vi kan följa med honom. Visst tänkte jag men när kommer min överraskning då^^

Och den kom när vi väl kom in på Elgiganten
. Jag fick en CD-Spelare som jag velat ha ett tag och jag blev så himla glad. Jag vågade inte önska mig den i julklapp för att den va så dyr och tänkte att jag skulle spara ihop till den själv. Men det visade ju sig att jag fick den ändå + lite till :) Den har fantastiskt ljud och den har ipod, iphone och USB-enhet så jag kan lätt koppla upp min iphone på den. Och så självklart tar den cd skivor och har radio :) Fick också tre cd skivor och en liten liten rosa mp3-spelare :)

Här kommer lite bilder på allt. Detta vykort fick jag på julafton :)



Och här är då min julklapp :)



Och här är min lilla lilla rosa mp3-spelare :) Den är ungefär lika stor som två kronor jämte varandra.



TACK!! min underbara mamma och Teddy (min mammas man, kallar han alltså för Teddy)
jag blev super duper glad :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0