Lördag - Hem till mamma ikväll :)

Asså jag får bokstavligt talat cp ryck på mitt internet haha^^ Jag har inte fått igång det för än nu. Steg upp vid 09:00 i morse och hade tänkt blogga lite men nä då, det gick ju inte. Aja, nu ska jag i alla fall gör mig iordning för om en stund sticker jag hem till min mamma. Ska sova hos henne inatt :) vi ska mysa med tacos och så ska vi basta ikväll och vovvarna Tilda och Tindra kommer bli så glada över att se varandra. Och inatt ska dom båda två få sova hos sin matte (dvs mig), Åhh så mysigt :) Jag tar med mig datorn till min mamma så jag bloggar där ifrån senare idag.

Slänger upp en söt bild på min fina lilla prinsessa Tindra.
Kortet togs igår ikväll i min säng.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hopp!

Va trött och seg jag är idag.

Usch, när datorn/internet krånglar är så drygt! Man fattar hur beroende man är då, hehe ;)

Ha en bra kväll hos mamma!

2010-12-11 @ 15:07:08
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hihi, tack. Tänkte att jag skulle "julpimpa" den lite över julen bara ;) Älskar att variera mej lite sådär.

Aha, nära och bra till din mamma :)



Jag har mest åkt längd, bara åkt slalom en gång i mitt liv. Min balans är inte världsbäst, men däremot min uthållighet, så tror jag passar bättre att åka längd!

2010-12-11 @ 15:15:25
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0