Min & älsklings kväll på Heaven 23

Igår så firade jag och min älskling 4 år tillsammans och det ville vi fira med en middag på en av Göteborgs finaste resturanger. Resturangen heter Heaven23 och ligger i Hotel Gothia Towers (högst upp på 23 våningen) Det va så himla fint och vackert där uppe att jag inte ville lämna det^^ Och maten va så jäkla god och jag rekommenderar verkligen alla att besöka Heaven 23 om ni är i Göteborg, för det är verkligen en upplevelse :)

Här kommer en bildbomb på våran kväll igår.



Mitt emot Gothia Towers ligger Liseberg som är som finast nu vid juletid med alla dess lampor.



Här nedan är två bilder inne i själva Hotel Gothia Towers, otroligt fint!



Heaven 23's logo, innan vi gick in i hissen och åkte upp till 23 våningen.



Här nedan kommer två bilder på den fantastiska utsikten som vi satt och åt vid :)



Min älskling kikar i menyn



Vi började med lite bröd och olika smörer. Brödet va skit gott och lika så dom 3 olika smörerna.



Efter det fick vi en liten soppa i en underbart söt liten burk^^



Sen kom själva huvudrätten in och den bestod av lammytterfilé, potatis och en massa annat gottit
som jag ej kommer ihåg vad det hette^^ Men detta va bland det godaste jag ätit :)



Och till sist kom efterrätten som bestod av portvinsglass, mörk chokladmousse, cocos skum och något mer
som jag inte heller kommer ihåg^^ Gott men otroligt mättande var det, speciellt chokladmoussen.



Innan vi åkte hem så gick vi till andra sidan av heaven23 och kikade på utsikten från den sidan och där såg vi bland annat hela Liseberg, det var så himla fint :)



Sista bilden jag tog innan vi åkte hem var på hela Hotel Gothia Towers.
Högst upp där ligger alltså Heaven23 :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, guud så fint! Både med utsikten och därinne! Skulle kunna tro att det va inne på typ Plaza hotell i New york eller liknande! =)

Har du hunnit se nåt av Julkalendern än? Missar du på Tv´n kan du alltid se på nätet på svtPlay ;)

Hittils har den varit bra! Men gillar du, som jag också Sunes Jul bäst? Om du har den som "gilla" på Facebook, så lägger de upp alla avsnitten dag, för dag där på den julkalendern! Hysteriskt kul och bra! =)

Vad händer i helgen?

2010-12-03 @ 17:40:15
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Michelle

Gud vad mysigt det hotellet ska jag kolla upp.

2010-12-04 @ 22:21:10
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0