Min kväll igår

Jag kom hem strax efter 22:00 tiden ikväll, blev upphämtad av min älskling på jobbet och när vi kom hem till mig så fick jag ett ryck och började fixa iordning i mina garderober^^ Så nu är det fint där och det känns skönt.

Igår kväll så bloggade ju jag inte något
på grund av att jag inte mådde så bra sen orkade jag faktiskt inte heller. Men jag och min älskling hade i alla fall en väldigt mysig kväll :) Vi gjorde mat tillsammans, det blev kyckling med sallad, gurka, tomat och fetaost. Sen gjorde vi också varsin bläbärs smoothie och dom blev så jäkla goda :)

Lagade denna maten här nedan
med min vän Rebecca för inte så längesedan. Men jag ville göra den med min älskling också så han fick smaka hur gott det var, och han gillade det :)



Våra underbart goda smoothie's



Efter maten så tittade vi också på SHREK 4 :) och den va både bra och rolig.
Här har ni trailen till filmen.



Kommentarer
Postat av: jennie

Men va bra att du kan göra det iaf! Nej, har ingen aning om hur pump funkar? Men gissar att det är enklare än att behöva ta sprutor?! Ja, jag såg ju reprisen på kvällen eftersom jag jhobbar varje morgon ju, men ja, faktiskt verkkade den rätt så bra, hyfsad iaf. Känd iaf att jag ville se nästa avsnitt, så det är ju alltid positivt! Men får se hur det fortsätter :P



mmm, maten hos dej ser som alltid väldigt god ut!

Idag ska jag efter jobbet åka hem till en vän och va hundvakt åt hennes små hundar medan hon är på utbildning hela dan och sen när hon o hennes sambo kommer hem ikväll blir jag bjuden på middag och fika :) Låter som en perfekt dag idag tycker jag! :)

Va ska du göra?

Kramar

2010-12-02 @ 08:55:54
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Det ser så gott ut! Har du gjort något speciellt med kycklingen eller bara stekt den? :)

2010-12-06 @ 08:16:39
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0