Nya gardin kappa i köket

Igår när min mamma va hos mig och fikade så hjälpte hon mig att sätta upp min nya gardin kappa i köket. Tanken är att jag även ska ha en lång gardin på vänster sida med omtag också men jag har inte köpt någon sådan garin än. Jag ville bara testa med denna kappan som hänger uppe nu men jag tycker att den blev lite för kort då fönstret är väldigt avlångt så därför blir det nog fint med en lång gardin på ena sidan också :)

Men här är i alla fall två bilder på kappan



Som ni kanske ser så har jag inte strukigt gardin kappan än
då jag bara skulle testa och se hur det såg ut. Men den ska som sagt strykas :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Fint fint med gardinen :)



Skulle varit hemma och ätit lunch nu egentligen men hon som ska byta av mej ringde och va sjuk och min chef leder ett pass just nu så är tvungen att jobba över idag, men kanske tom till två, halv tre idag sa han. Lite långtråkigt hehe, men men jag ställer gärna upp ändå och så blir det ju någre xtra kronor också :)

Dock missar jag reprisen på Julkalendern om jag slutar klockan tre, men kan iofs se på nätet eller reprisen ikväll också sen.. Fick du sova nåt sen i alla fall?

2010-12-09 @ 11:48:33
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: jennie

Hihi, jo precis ;)

Ja, tiden går säkert ändå..

hoppas du sover gott.

hörs sen

kram*

2010-12-09 @ 12:21:14
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0