Onsdag - Trött

Idag vaknade jag tidigt (runt 07:00) först ut av att min nacke gjorde jätte ont. Gick upp och gjorde lite te, gick sedan ut med min lilla prinsessa och sedan kröp jag ner i sängen igen och precis när jag somnat runt 09:00 ringer ett viktigt samtal så jag blir sittandes i telefon ett bra tag. När vi väl lagt på så känner jag mig inte så trött så jag sätter på teven. Tillslut börjar jag känna att tröttheten börjar komma igen, somnar och vaknar ca 20 min senare av att telefonen ringer igen. Det visar sig att det också va ett viktigt samtal och jag blir sittandes i telefonen igen. Efer det telefonsamtalet så la jag mig i soffan och tittade på teven och tillslut så somnade jag, vaknade runt 12:00 och just nu sitter jag och äter två goda korv smörgåsar med gurka på :) Känner mig fortfarande trött så kanske blir det att jag vilar en stund sen, har inte sovit så bra inatt heller (pga av min nacke).



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag va också OTROLIGT trött idag asså!

undra om det också har att göra med nacken? att man inte kan sova exakt som man brukar? och att vi kanske gör av me extra energi på dagarna för att anstränga nacken?? Hmmm...hehe :P

2010-12-08 @ 19:33:11
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Eivindtina

Merci for all the wonderful writings

2012-06-04 @ 14:26:00
URL: http://eivindtina.blogcorporate.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0