Söndag

Godmorgon! Idag steg jag upp strax innan 10:00 och när jag kom in i köket så hade mammas man dukat fram en supergod frukost :) Nu tänkte jag titta på en film som heter Legend Of The Guardians, jag hoppas att den är bra. Sen vid 14:00 tiden åker jag hem till mig och lämnar av min dator och sedan bär det av till jobbet. Börjar klockan 15:00 idag och slutar 08:00 imorgon måndag. Jag skulle egentligen slutat 22:00 ikväll men jag ska jobba natten också så det blir allt som allt 17 timmar. så det blir inte så mycket bloggande idag/kväll eller i morgon förmiddag när jag kommer hem. För när jag kommer hem strax efter 08:00 i morgon bitti så väntar rörläggarn på mig, dom ska då fixa mitt element. Dom ska kapa av ett rör som är dåligt och byta ut det, hoppas inte det blir allt för mycket vatten i min lägenhet^^ och sen efter det så måste jag sova en stund.

Här är trailen till filmen jag nu ska se



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0