Sovit som en prinsessa

Inatt sov jag som en prinsessa. Och det va nog bara för att jag igår satte upp min himmelsäng och det blev så fint och mysigt :) Satte upp mina gardiner på himmelsängen som va i mitt vardagsfönster, det va alltså det som va planen för gardinerna som hängde i vardagsrummet som jag ville hålla lite hemligt för er förut^^ Satte även upp mina andra nya gardiner i vardagsrummet men jag behöver köpa omtag till dom men kanske får ni se en bild på dom i kväll i alla fall.

Men här är i alla fall min söta himmelsäng^^



Har även köpt nya påslakan och jag blev jätte nöjd med dom :)
Här ligger Tindra och myser på sängen!



Nu ska jag gå ut med Tindra
sen ska jag åka iväg till jobbet. Börjar jobba kl: 15:00 och slutar 22:00 ikväll så vi hörs sen ikväll när jag kommer hem. Hoppas ni alla får en fin fredag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0