Star Nature Parfymer

När jag va i Ullared så hittade jag dessa två parfymer nedan och dom doftar helt gudomligt gott. Den rosa doftar tuggummi/Bubble Gum^^ och den lila doftar söta frukter^^ fast jag tycker ändå inte att den direkt doftar frukter utan något annat jätte gott men det är svårt att sätta ord på doften. Jätte gott doftar den i alla fall, tror den lila doftar godare än den rosa faktiskt (man ser att jag använt den lila flaskan mest). Dom kostade i alla fall bara 29 kr har jag för mig och blir perfekta att använda då jag inte vill ta mina dyra parfymer.

Här är parfymerna utan blixt




Och här med blixt



Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad skönt... våran hund fick tok diarre i flera dagar förra året.. hon fick inte ha kvar nånting, men då gav vi henne maizena välling o sen blev hon frisk på stubinen :D

Tacopajen va btw supergod :D

2010-12-19 @ 20:08:14
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: emma

sv: åh så bra, följer dig nu!



gud va fin design du har!

2010-12-19 @ 21:26:41
URL: http://emmababy.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0