Strax bär det av till jobbet

Nu har jag vaknat men jag skulle allt kunna sova ett par timmar till känner jag^^ Det gick i alla fall bra med mitt element, röret är bytt och nu ska det alltså inte kunna läcka vilket känns väldigt skönt. Min mamma va precis här och hämtade Tindra, hon ska ha henne inatt då jag jobbar. Slutar klockan 08:00 i morgon bitti och när jag kommer hem så ska jag vänta på att fläktgubbarna kommer och fixar min fläkt i köket, segt. Hoppas verkligen inte att dom är lika sena som rörläggarna var idag. Nu ska jag göra iordning mig lite, tror nog att jag ska ha lite glitter i håret faktiskt för det är ju lucia idag :) sen ska jag promenera bort till mitt jobb. Hoppas ni alla får en fin kväll, kanske mobilbloggar senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-12-13 @ 20:16:47
URL: http://misspurple.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0