Tacokväll hos mamma

Nu har vi ätit tacos och vi är så mätta att vi knappt orkar röra på oss^^ Just nu sitter vi i soffan och vilar maten lite, ska nog slå på teven strax och kanske titta på något. Lite senare ikväll ska vi basta :)

Här kommer en bildbomb av min taco kväll.



Här nedan är min mammas fina bröllopsglas. Mamma och hennes man drack ur dom ikväll :)
Dom är så himla fina tycker jag.




Tindra fick även lite tacos i sin mat likaså fick Tilda.



Här nedan har vi min fina Tilda.



Och här får Tindra och Tilda något gott av min mamma.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, vad är det där för en kul nyhet?! :)

Roll ups? För att dippa?

2010-12-11 @ 20:34:50
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0