Tindras nya Hurtta jacka & halsband

Nu är jag hemma igen. Jag gick en väldigt lång promenad med Tindra, fy så kallt det va men nu är vi inne i värmen igen och jag sitter just nu i soffan och dricker te.

Idag så fick jag ett efterlängtat paket
och i paketet fanns Tindras bruna Hurtta jacka och två blinkhalsband :) Jag blev så himla nöjd med allt och liksa så tror jag Tindra blev :)

Här har ni Tindra i hennes Hurtta jacka
, bilderna är tagna med blixt för att ni ska kunna se alla reflexer på jackan och jag måste säga att hon lyser upp bra ute :)



Och här är hennes två blinkhalsband
. Det översta blinkar grönt och det nedersta blinkar rött.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst e dom fina! Enkla att göra men bekvämare att köpa :D



Vi har likadant täcke till våran hund.. Dock en aning större då vi har en amstaff :D

2010-12-17 @ 23:21:03
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Anna Posh Pooches

Oh vad fin hon blev! Du får gärna skicka en bild om du vill så lägger vi upp det i galleriet!



Nu hoppas vi att Tindra håller sig varm i vinter :D

2010-12-18 @ 11:15:18
URL: http://poshpooches.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0