Tindras nya present av "grannen"

Häromdagen så ringde min mamma till mig och sa att Tindra hade fått ett litet paket och idag fick jag paketet och i det låg en superfin och söt liten jacka :) "Min granne" där jag bodde förut innan jag flyttade in till stan hade varit hos en vän och jackan var visst för liten för hennes hund så då tänkte min fina "granne" på Tindra. Och hur snällt va inte det då :) TACK TACK TACK!

Här nedan har ni jackan och ett fint litet kort som jag fick



Såhär stod det:



Och här har ni Tindra i sin nya fina jacka :)




Kommentarer
Postat av: Nicole

Ohh vad fin! Och så himla snällt :)

2010-12-05 @ 00:12:32
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: Jennie

Va gulligt av din förra granne! =)

Jo, jag är en morgonmänniska, har alltid varit det, och tur är väl det eftersom jag på vardagarn går upp kvart i fem eftersom jag börjar jobba vid kl 6 då!! Men igår tror jag att jag vaknade tidigt på automatik då pga det. tyvärr! hade gärna sovit längre, för dagen kändes så himla lång, speceillt när jag inte hade jobb denna helg! Men imorse sov jag iaf lite längre...tlll kl 7, haha! men det är ju länge för mej ;)



sv: jaa, det har du ju rätt i ju! Säkert därför ert förhållande hållt så länge också?! då får ni den där "chansen" att längta efter varnadra, som kanske inte alla får på samma sätt?! Det gäller att se det positiva i det hela jämt ;)

Ha en bra dag på jobbet idag! Vad tyckte du om Julkalendern?

2010-12-05 @ 08:48:55
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jhhh

sv:Härligt:)

Nåra planer för idag?:)

2010-12-05 @ 10:58:03
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0