Tisdag - Fixat mina fönster

Klockan 08:00 i morse ringde det på min dörr och jag trodde först inte att det va sant. Men så ringde det ytterligare en gång och då fattade jag att det verkligen va någon som ringde på min dörr. Jag slänger på mig morgonrocken och öppnar dörren i all hastighet (som en zombie va jag^^) väl där står det två killar och dom kom för att fråga i fall dom kunde komma tillbaka om en timme för att fixa mina fönster (det drar nämligen in kall luft från dom) och självklart fick dom komma tillbaka.

När jag stängde dörren och tittade på klockan så fick jag lite smått panik^^
Hade nämligen ett berg av disk i köket,  men det var bara att ställa sig där och diska och efter det plocka iordning lite i lägenheten (men gud så gott att dom inte kom in med en gång, utan att jag fick en timme på mig att fixa iordning) och precis när jag va klar ringde dom på dörren igen... bra tajmat :) Så nu är mina fönster + balkongdörr tätade och det känns otroligt bra för det har verkligen varit kallt hos mig.



Jag har förresten fortfarande nackspärr idag
:( har inte sovit så bra inatt. Vaknat lite titt som tätt av att jag hade ont i nacken. Nu ska jag ta en till tablett sen ska jag lägga mig på värmekudden i soffan.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ajdå, kör på det tills det försvinner! Men vi får se det positiva i det i att det ju finns de som har det värre än oss, asså de som skadat nacken så att den aldrig kommer bli bra igen! Vårt går ju liksom över så småning om... :P Bara att hålla ut, hehe..! ;) Dock kan jag konstatera att försöka tvätta håret när man har nackspärr inte är att rekommendera!



Ja, det är jättegoda så de måste du baka, speciellt om du gillar VIT choklad, som jag! De påminner lite om/eller blir en variation till Pepparkakskulorna jag la ut receptet på förra veckan!

Skulle också behövt nån som kom o tätatde balkongdörren hos mej! är precis här vid datorn, och drar rejält när det är minusgrader ute!!

Va ska du göra idag, ska du jobba?

2010-12-07 @ 12:30:17
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0