Vaknat - Städa

Nu har jag vaknat till liv här. Eller nja kanske inte riktigt, är fortfarande trött men jag känner att det inte är någon ide att sova mer för då somnar jag väl inte ikväll. Somnade strax efter 12:00 så jag har bara sovit ca 3 timmar, men men. Min fläkt i köket är i alla fall fixad nu, otroligt skönt! Nu slipper jag den fruktansvärda kylan som drog in där förut och gjorde mitt kök så kallt.

Nu är det så att jag hade tänkt att ta och städa här hemma
. Har inte gjort det på några dagar pga att jag inte hunnit för att jag jobbat och varit hos min mamma och hälsat på. Och det behövs kan jag tala om, dammråttorna flyger här^^ Lite senare ikväll kommer min älskling hem till mig också, vi ska ha myskväll ikväll :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0