Värmekudde + Aloe Vera Lotion

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig på denna underbart goa värmekudde nedan. Fick låna hem den av min brukares fru där jag jobbar :) Så himla snällt av henne. Hoppas verkligen att jag vaknar upp och inte har så ont i nacken i morgon. Ska även smörja in min nacke med lite aloe vera lotion som jag fick av min mamma idag också.

Det är bara att stoppa in kontakten i vägguttaget
, sedan styr man värmen i kudden med en liten dosa, dvs den som ligger på kudden. Hur bra som helst och jätte jätte skön :)




Godnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, ja vistt va det lite lustigt?! ;)

Jag körde på värktabletter...ditt läkande sätt verkade mycket skönare, haha! Jag smörjde iofs in också, men med voltaren-salvan. mitt är inte HELT borta än, men kan i alla fall röra mej "normalt"..nja nästan helt då, men i alla fall så att det typ inte märks av..

hoppas ditt är borta när du läser detta!*

2010-12-07 @ 06:27:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0