Äntligen hemma

Nu är jag hemma efter att ha jobbat och flängt runt i stan. Är verkligen skit trött nu så jag ska lägga mig på soffan och vila en stund och kanske titta lite på förkväll som går på tv nu. sen ska jag börja plugga. Har ju provet i morgon, och jag hoppas verkligen att jag ska klara det.

När jag kom hem så möttes jag av två jätte glada hundar^^ dom var verkligen otroligt glada i dag och jag kan ju undra varför... hade nämligen köpt med mig lite goa ben till dom och det kände dom ju såklart på lukten^^ så nu ligger dom och gottar sig med var sitt ben här i soffan.

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg du har!

Besök gärna min, och svara på mitt senaste inlägg ''Dagens fråga'' :)

kram

2010-02-24 @ 19:41:00
URL: http://juhliaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0