Fredag

Att inte jag sket på mig i natt va HAHA, När klockan va 03:00 typ så trodde jag allvarligt att mitt tak skulle rasa in på huset. MEN det gjorde det inte, utan snön gled bara helt enkelt av från taket men det lät så jäkla högt och knaka så mycket att jag verkligen trodde att nu rasar hela huset, skit läskigt va det.

Om jag sätter mig upp i min säng i sovrummet och tittar rakt fram så ser jag rakt ut genom vardagsrumsfönstret. I natt så såg det ut som om jag var innanför ett vattenfall, det öste verkligen ner snö.

Nu är inte detta kortet taget från någon bra vinkel så man ser inte hur mycket snö det är, men man ser lite i alla fall. Nu har det smält lite också sen i natt men snön går nästan ända upp till min fönster.



Kommentarer
Postat av: CLIP

mycket snö!!

2010-02-28 @ 18:50:59
URL: http://clip.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0