Har nu bestämt vilket prov det blir

Åh herre gud va mycket det va att plugga på om hjärt- och kärlsjukdomar, typ 100 sidor i boken. Men jag har ändå bestämt mig för att göra det provet nästa vecka i alla fall, om jag hinner plugga in allt vill säga också. Skickade faktiskt iväg ett mail till min lärare nyss och frågade henne om hon kunde säga vad som kommer på provet och vad jag borde plugga på. Ja menar jag skulle ju aldrig kunna få in ca 100 sidor i mitt huvud haha^^ förhoppningsvis så får jag svar av henne i morgon så jag kan plugga stenhårt nu över helgen.

 

Lägger in en liten bild på Tindra som jag tog för en stund sedan för att

fylla ut inlägget lite.

 

 

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och titta på en film så detta blir

sista inlägget för i dag.

Natti Natti.

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0