Hemma

Nu är jag hemma från jobbet och jäklar va gott det va att komma hem och slänga sig i soffan^^ Jag är verkligen skit trött men jag ska försöka att inte somna, vänder ju bara på dygnet då, visserligen har jag väl redan vänt på dygnet haha.

Va ju i skolan i dag
också och skulle söka två nya kurser men va gör jag då.. JO jag söker bara en kurs haha, hur kort minne kan man ha egentligen. När jag är framme vid jobbet så tar jag upp mitt papper som jag fick och ser att jag bara sökte en kurs^^ jaja jag får ta och söka den andra kursen nästa vecka helt enkelt.

Hämtade också ut mitt efterlängtade paket i dag
och fast än att jag redan viste va det va i paketet så va jag ändå tvungen att öppna det så fort jag satte mig i bilen haha. Den är jätte fin och jag är så nöjd med att jag valde just den :) jag ska strax visa er den men först måste jag göra något att äta för min mage skriker just nu efter mat^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0