Hemma

Nu har jag kommit hem igen och jag tänkte hoppa in i duschen.. eller ska jag kanske ta ett bad i stället hmm, ja jag får se vad jag gör. Skulle behöva städa här hemma igen, va ju inte så länge sedan som jag hade storstädning här hemma men min stora vovve Tilda fäller så jäkla mycket och dessutom så är jag expert på att fixa höga berg med disk haha^^

Men frågan är vad jag ska göra först, städa eller duscha/bada? Jag tror jag städar först. Min honey ringde precis nu också mitt i mitt skrivande här^^ han sa att han va påväg till mig nu :) vi har inte träffats på ett tag då han har jobbat och ej haft tillgång till bil plus att det har varit ett fruktansvärt dåligt väder med all snö att man knappt kunnat ta sig fram. Men nu ska vi äntligen ses :)

Nu får jag skynda mig och städa upp lite här hemma innan han kommer^^
Hörs senare!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0