Hemma hos pappa

Jag har inte skrivit något på hela dagen här i bloggen men jag har haft fullt upp och har det fortfarande. Har som sagt jobbat ett par timmar i dag. Åkte till jobbet vid tolv tiden i dag och efter jobbet så kom min pappa och hämtade mig. Det enda jag har gjort hos pappa i dag är pluggat. Jag har verkligen suttit non stop sedan jag kom hit och jag var här vid lite i fem i eftermiddags. Först nu tar jag en pause^^ men jag ska strax plugga mera, tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg här i bloggen och nu tänkte jag att jag skulle ta mig en smörgås och en kopp te.

Hörs senare när jag är färdig med mitt arbete, förhoppningsvis så blir jag klar i kväll men jag har en känsla av att det kommer bli rätt sent^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0