In i ena örat & ut i andra..

Jag sitter självklart och pluggar fortfarande och det lär jag göra resten av kvällen också. Men jag tänkte ta en liten pause nu och ta en sväng med vovvarna sen är det bara att återgå till pluggandet igen :( Åh det är så mycket som jag ska ha prov på, helt sjukt, det känns nästan som att det inte är mänskligt att man ska kunna såhär mycket haha, i alla fall inte på en och samma gång^^ man kunde ju delat upp provet i två delar så man slapp att plugga så mycket på en gång hihi. Just nu går det in i ena örat och ut i andra på mig, inget vill fastna - frustrerande.

Här sitter jag och pluggar just nu.



Åh nej vet ni vad jag kom på.. i dag så kommer ju familjen annorlunda, spårlösa och American Idol på tv. Mina favoritprogram just nu^^ men det krockar ju med min pluggning som jag bestämt att jag ska göra i dag.
Åhh så jobbigt då^^


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad du är duktig som pluggar på! Snart är du klar!

Ser så mysigt ut med tända ljus, en dator och en bok! Nästan så jag längtar tillbaka till skoltiden! ;)

Skönt att du mår bättre i lungorna nu!



KRAM

2010-02-22 @ 20:03:39
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0