Jag är heeelt slut

Åh herre gud, nu har jag varit ute och skottat bort hur mycket snö som helst, jag är helt slut. Förhoppningsvis så underlättar detta då jag ska skotta i morgon igen.

Det blev ingen ny design till naglarna i dag, jag orkade inte men i morgon så ska det bli av
. Jag har knappt pluggat något i dag som jag skulle gjort, jag fattar inte vart min motivation är alltså. Den är verkligen helt borta. Jag kan öppna boken slå upp det kapitlet jag ska ha prov på titta på en av rubrikerna och sen slår jag igen boken. Heeelt sjukt jag har verkligen ingen lust, ork eller motivation till att plugga. Och antagligen så har jag provet nästa vecka och jag känner mig sååå stressad.

Nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag krypa ner i sängen
med mina vovvar och titta på en film.

Natti Natti


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0