Just nu

Har försökt komma in på bloggen i över en timme nu men det har inte gått men nu funkar det igen.

Har tittat på ett program som heter Brottsplats USA på tv4 Fakta ett Amerikanskt kriminalprogram om det kriminaltekniska arbetet med att lösa svåra brottsfall. I utredningarna används den absolut senaste tekniken. Tittaren får följa varje steg från det att man först säkrar brottsplatsen till det slutgiltiga färdigställandet av underlag för att uppnå en fällande dom. Väldigt intressant tycker jag.

Nu ska jag dricka en kopp te som jag precis har gjort iordning.

 

 

Tindra ligger just nu i min säng här hos pappa och tuggar på ett litet ben som hon har fått av mig. Jag stannar hos min pappa en natt till men jag åker hem i morgon vid halv elva typ. Ska kanske gå på bio i morgon kväll, min honey ringde förut och frågade om jag var sugen och självklart är jag det men vi får se hur det blir. Vi har inte bokat några biljetter än och vi vet inte heller vilken bio vi vill se. Kanske går det ingen film som vi vill se?



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0