Just nu

Just nu tittar jag på Förkväll på tv4 och på tisdagar så är det ju inredning som gäller och det tycker jag är väldigt kul att titta på. Man kan alltid själv få lite ideer på hur man kanske skulle kunna göra om sitt sovrum, vardagsrum etc.

Har föresten fått svar av min lärare på mina två inlämningsuppgifter och jag blev väldigt glad :) fick inte MVG men jag fick VG+ på det stor arbetet och VG på det lite mindre arbetet och jag är jätte nöjd :) Nu ska jag bara fundera på vilket prov jag vill göra först. Har ju fyra prov som ska göras (kanske får jag ett till?)

Jag vet inte om jag ska jobba i morgon eller inte, har inte bestämt mig men jag brukar för det mesta jobba på onsdagar. Men jag får se, har nog bestämt mig tills i kväll i alla fall om hur jag ska göra.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0