Just nu

Har precis tittat på Jims Värld och jag älskar verkligen den serien^^ den är så härlig och rolig. Nu tänkte jag ta mig en skål med Dofilus med Passions smak, en väldigt uppfriskande och god smak och så är den nyttig också.




CULTURA DOFILUS

Kroppens magsystem jobbar dygnet runt med att förse kroppen med exakt den näring den behöver. Det är också där som 70% av immunsystemet sitter. Därför bör man ta hand om magen som om den vore sin bästa vän. För att behålla en bra balans i magen är det viktigt att fylla på med vänliga bakterier.


Kommentarer
Postat av: erica

sv; jaa de är verkligen jättefina och jag hämtade just ut dem på posten. de är så fina att man kanske skulle ha dem som prydnad istället?;)

2010-02-12 @ 16:46:38
URL: http://eeckis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0