Lördag

Jag och honey va uppe rätt så sent i natt då vi titta på film plus att vi satt och prata väldigt länge. Det är väldigt mysigt och kul att sitta och prata med min honey för vi har alltid så kul och det blir alltid mycket skratt :)

Vi gick upp vid elva trots allt att vi va uppe väldigt sent. Vi gjorde sedan iordning en mysig frukost med goa smörgåsar och varm choklad. Nu har min honey åkt, hans vän kom och hämtade honom. Dom skulle spela poker i dag men han kommer antagligen till mig i kväll igen, det beror lite på hur det går för han.

Nu sitter jag i min soffa och tittar lite på tv, det går inget speciellt så jag ska nog kika runt lite på nätet och se om jag hittar något kul.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0