Lördag

Jag har inte skrivit något för än nu i bloggen, sorry men jag har faktiskt varit ute och skottat och skottat och skottat haha, herre guuuud va snö det kommit nu. I morse eller more och morse gick upp vid 11:30 då klockan ringde åt lite frukost sen gick jag ut. Min första dörr, (har två ingångar till mig) gick inte att öppna och då är väl det tur att jag har en dörr till att gå ut ifrån och där gick det att komma ut.

Min minsta vovve Tindra kunde inte alls gå i snön^^ det har kommit över 70 cm snö, säkert en meter på vissa ställen och min lilla tjej har ca 12 cm långa ben bara så att gå ut va helt omöjligt för henne så jag har fått skotta en gång och lite runt på gräsmattan där hon kan gå. Min stora vovve Tilda hade till och med lite problem hon också för snön va ju näst intill över hennes manke^^ och det blir ju lite problem när man ska göra nr: 1 och nr:2.

Så dumt att jag inte tog något kort men jag tänkte inte på det för jag va helt uppe i skottningen^^ men jag ska försöka komma ihåg och ta ett kort lite senare och visa er hur mycket snö det är.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0