Lördag

I dag har jag och honey legat i sängen länge, vi vakna vid elva i morse eller rättare sagt honey gjorde. Han gick upp och gjorde iordning frukost och sedan åt vi frukost tillsammans i sängen^^ himla mysigt. Nu har min honey åkt hem men han kommer nog till mig sen i kväll igen :) Filmen vi såg i går va helt ok, inte jätte bra men inte jätte dålig heller men helt klart se värd.

Jag ska göra iordning mig nu för klockan fyra så ska jag befinna mig hemma hos min mamma. Vi ska ha en liten avskednings middag för min bror och hans familj då dom flyttar till Schweiz i morgon.

Hörs när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen!



Hoppas du har en toppenhärlig lördag!



KRAM

2010-02-27 @ 17:27:16
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0