Min måndag kväll^^

I dag är en dag med mycket tv tittande för min del^^ speciellt nu i kväll. Först kommer halv åtta hos mig och sen kommer familjen annorlunda och efter det kommer spårlöst och till sist så kommer american idol :)

Pratade med min honey för en stund sedan, han kommer inte hit i dag för han kände sig så trött i dag så han skulle lägga sig tidigt plus att han har jobbat hela dagen så jag kan förstå han och han ska upp och jobba tidigt i morgon också. Vi va ju uppe rätt så sent i går också då vi tittade på film så det kan nog ha lite och göra med att han är trött i dag.

Nu ska jag ta en liten promenix med hundarna och när jag kommer tilbaka så ska jag göra några goa smörgåsar och lite te till mig.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0