Min middag^^



Har precis gjort iordning två smörgåsar med ost och skinka och en liten yoghurt och en kopp te. Detta blir min middag i dag^^ och det kommer säkert bli lite smörgåsar i kväll också hihi. Pratade precis med min honey också och det blir ingen bio i dag, jag hade ändå inte orkat gå på bio i dag för jag känner mig lite seg i dag^^ känner att jag bara vill va hemma i dag och dessutom så kommer Let´s Dance i kväll och Solsidan som jag väldigt gärna vill titta på :) Honey skulle egentligen kommit till mig i dag men så blir det inte heller. Han ska nämligen jobba lite extra nu i helgen på Landvetter flygplats i Göteborg. Så vi kommer inte ses för än på söndag kväll eller måndag. Men så är det, jobba måste man göra och ibland lite extra.

Nu måste jag dricka mitt te innan det blir kallt^^ och så ska jag titta på Family Guy.
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

söt blogg du har! :)

läste på nåns blogg att du har diabetes, stämmer det? :P

kram!

2010-02-05 @ 19:35:23
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tack! hihi ^^

2010-02-05 @ 19:45:41
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0