Min Sminkväska

Tänkte att det kunde va lite kul att visa er vad som finns i min sminkväska.
Och även berätta lite om mitt smink :)

Här nedan är då min rosa söta sminkväska^^



Innan jag tar på mig smink så använder jag alltid i.d bare Vitamins. Den förbereder huden inför makeupen och ger ett perfekt underlag. Med ingredienser som ger fukt, lätt exfoliering och fin lyster för att på så sätt skapa det perfekta underlaget för bareMinerals Foundation SPF 15. Den ska alltid appliceras på rengjord hud.



Utöver bare Vitamins så finns även detta nedan i min sminkväska. Det mesta kommer från i.d men självklart har jag massor med annat smink också men i.d är verkligen så himla bra. Den rosa stora burken på bilden är: IsaDora Mineral Body Glow. Sen min svarta Telescopic Clean Definition mascara från Lóreal. Och den andra mascaran är Clear Conditioning från IsaDora. Och till sist min ögonfransböjare, den är verkligen ett måste för mig, jag klarar mig inte utan den^^



Här är mina borstar lika så dom kommer från i.d och är super bra. Den första borsten från vänster kallas för: Buffborste. Den andra: Eyeliner pensel. Den tredje: Ögonskuggsborste. Den fjärde: Eye defining borste. Den femte: Consealer borste och den sjätte: Kabukkiborste.



Här nedan ser ni mina i.d bare minerals ögonskuggor. Dom är jätte bra och lägger sig snyggt. Den första ljusa från vänster heter: Vanilla Sugar. Den andra ljusa heter: Peach Puff. Den tredje mörka heter: Soft Focus Explore och den fjärde mörka är en eyeliner och heter: Fashionista.



Här nedan är mina i.d bare minerals Foundation som jag använder i hela ansiktet. Jag använder alla fyra när jag sminkar mig. Den första från vänster är: SPF 15 Foundation. Den andra är: SPF 15 Sunscreen. Den tredje är: Mineral Veil och den fjärde är: All Over Face Color.



Här nedan är ett kort på mig där jag använt i.d. Huden blir verkligen slät och fin och det täcker
otroligt bra men samtidigt som det ändå ser naturligt ut.



När jag vill ha lite färg på mina ögonlock så använder jag mig ut av HOT Makeup Shadow Box. En liten box med 24 bakade ögonskuggor i härliga färger. Om man köper denna boxen så medföljer även en multiglimrande eyeliner som är jätte fin och den använder jag flitigt måste jag säga^^ Jag fota så dumt så jag fick inte med den men man ser den lite lite.



Vill du kanske själv köpa denna underbara box med 24 ögonskuggor
så finns den att köpa HÄR.

Är du kanske intresserad av i.d bare minerals smink som jag använder mig av
så kan du köpa det HÄR.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0