Min Underbara Vän

Har suttit i telefon ett bra tag nu och pratat med min bästa vän. Vill ni veta en sjuk grej, för en stund sedan så satt jag och skrev ett sms till henne och precis när jag skulle skicka det så ringer hon. Vi har inte hörts av på ett tag nu och är inte det lite sjukt att hon ringer mig precis när jag skickar ett sms till henne. Jag sa till henne i telefonen att jag tänkte precis på dig och skulle precis trycka på skicka knappen då hon ringde och lika så hon tänkte på mig haha^^ det måste ju bara va telepati på hög nivå eller nått asså haha.

SAKNAR DIG SÅ MYCKET



Kommentarer
Postat av: CLIP

Ja, samma här faktiskt, usch!:)

2010-02-28 @ 19:59:38
URL: http://clip.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0