Mitt efterlängtade paket

Detta låg i mitt paket som jag hämtade ut i dag :) En vit change trea och tre st rosa mönstrade ljusmanchetter. Jag vann som sagt ett presentkort i Söta Linda Bloms tävling i samarbete med Fröken Fräken och jag valde då detta nedan i mina favort färger Vitt och rosa.




Det som är så fint och bra med att ha en change trea är att man lätt kan byta ut de tre ljusmanchetterna
till den färgen/mönstret man själv tycker om. Jag valde att ta alla tre ljusmanchetter i rosa då jag älskar rosa
men jag kommer längre fram att klicka hem lite andra färger :)

Tog två kort när jag hade tänt ljusen också^^ den är verkligen jätte jätte fin
och jag är så himla nöjd med den :)



Kika gärna in hos Fröken Fräken dom har massor med fina saker
till bra priser.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej : ) Du? SKulle inte du kunna filma en liten rundvandring hemma hos dig? : ) Vore kul att se!

2010-02-24 @ 00:37:39
URL: http://lindablom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0