Nu är jag hemma

Nu är jag hemma hos mig igen. Har hämtat min stora tös hos mamma och hon blev så glad när jag kom^^ Jag stannade hos mamma en stund också, hon hade nämligen gjort iordning lite lunch till mig och henne :)

Det första kortet är taget hemma hos mamma dom andra tre är påvägen hem till mig.
Det är fortfarande jätte mycket snö hos mig som ni ser.




Tilda behöver inte längre ha på sig sitt så kallade "nattlinne" längre då operationssåret är läkt
nu och ser jätte fint ut, ja tror att Tilda är väldigt glad över att få slippa ha på sig den^^

Nu sitter jag i min soffa här hemma och tittar på Jims Värld på tv6 gillar verkligen den serien den är så himla rolig. Men jag måste ju säga att jag saknar tv4 Fakta kanalen hihi.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0