Nu blir det kudden

Nu är jag trött efter allt pluggande och lite har allt fastnat^^ Jag håller på att läsa om nervsystemet i kroppen och olika sjukdommar inom det. Och jag hoppas, hoppas verkligen att jag ska klara provet. Men mycket mer behövs pluggas in.

Nu ska jag nana kudden, ska försöka komma upp tidigt i morgon då jag behöver ringa några viktiga samtal, så jobbigt när vissa har telefontid mellan 08:00 - 09:00 på morgonen bara. Ja menar jag är ju inte direkt en morgonpigg människa^^ men förmodligen går jag väl och lägger mig igen efter det haha. Sen ska det pluggas större delen av dagen, jag måste verkligen få in alla de medicinska orden i min lilla hjärna, det bara ska gå haha :P

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:14:33
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: teiima

Jättefina bilder i headern& Jättefin blogg design!

Gör du gratis designer för skulle kunna behöva en ny och fin?:)

2010-02-23 @ 13:32:38
URL: http://teiimas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hur gamla är dom? :) Vovvisarna..

2010-02-23 @ 14:59:07
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0