Nu ska jag hem till mamma

Ja blir så jäkla trött på mitt internet. Låter jag datorn stå igång utan att jag rör den på ca en halv timme så måste jag sedan starta om datorn för att få igång internetet igen. Det sjuka är att internetet är igång men jag kan inte komma in på någon sida, sååå jäkla störande, det måste ju vara nått som är fel på datorn? I bland om jag t.ex. bara ska gå ut med hundarna en snabbis och är borta ca 10 minuter så när jag kommer tillbaka så kommer jag inte in på någon sida men ändå är internetet igång, aså jag blir galen på min dator snart. I dag har jag startat om datorn fem gånger.

Nog om det nu. Jag ska strax gå hem till min mamma då jag ska hjälpa henne med lite saker. I morgon så ska hela min familj samlas och äta en god familje middag hemma hos min mamma. Vi ska ha en liten avskednings middag för min bror och hans familj som på söndag flyttar till Schweiz. Usch det kommer kännas så himla tomt utan honom :( men jag är samtidigt glad för honom för han har verkligen fått ett väldigt bra jobb där nere och att tacka nej till en sådan chans som han fått vore bara korkat.

Jag är riktigt stålt över dig min underbara bror att du har
kommit så långt i din karriär :)


Hörs när jag är hemma igen!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0