Nu ska jag ta mig ett bad

Jag har precis tittat på Bygglov och nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i ett gottit bad. Jag har bestämt mig nu och jag ska jobba i morgon, fast inte tidigt så det är skönt. Åker väl vid tolv tiden i morgon skulle jag tro. Min honey har också kommit hit så efter att jag har badat så ska vi titta klart på filmen Sherlock Holmes som vi började titta på häromdagen.

Honey hade på sig en väldigt fin t-shirt i dag enligt mig
den är BABY ROSA^^
Love it!!



Förr hade honey alltid en massa svarta och vita t-shirtar på sig och han totalt vägrade att sätta på sig
en rosa, blå, gul t-shirtar/tröjor etc, men jag har äntligen fått han till att bära andra
färger och det är jag väldigt glad för :)

Och han håller faktiskt med mig att färgerna är riktigt snygga
och han tycker själv att han klär i dom :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0