Opererar sig för att likna Jessica Alba

 

Opererar sig för att likna Jessica Alba.


Hennes pojkvän dumpade henne för att hon inte var tillräckligt lik skådespelerskan.

Hon bar den blonda peruken varje dag, för hans skull.

Men ändå dumpade kinesiska Xiaoqings pojkvän henne – för att hon inte var tillräckligt lik Jessica Alba.

Nu opererar hon sig – för att bli hans drömkvinna.

 

Jag skulle aldrig operera mig bara för att min pojkvän tycker att jag borde göra det. Om någon älskar en så ska den personen älska en oavsett hur man ser ut.

Nä jag tycker detta är sjukt tragiskt att flickan ska göra detta.

 

Sen om hon nu själv verkligen vill detta, det är en annan femma.

 

Källa



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0