Presenter från min älskling

Jag måste säga att jag är chockad. Älskling har köpt så fina saker till mig och ändå hade vi bestämt att vi detta året bara skulle äta en mysig middag tilsammans och inte köpa något till varandra. Men va får jag... Inte ett inte heller två utan tre paket av honom.

Första "paketet" eller va man ska säga, viste ju att de va blommor för det såg man^^ men i alla fall de innehöll tre fina rosor. Otroligt vackra :)



Andra paketet som jag öppna innehöll massor med saker
till mina naglar. Han är så söt va, han sa att han
inte viste vilken färg han skulle välja så
han tog en av varje färg^^



Och tredje paketet som jag öppna innehöll ett par leggings med silvriga nitar på sidan
och ett linne/klänning i spets med små silvriga detaljer fram :)



TACK min underbara älskling
Älskar dig!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0