Skyhöga Klackar

Tänkte visa er ett par av mina skyhöga klackar. Dom är jätte fina men typ alldeles förhöga för mig att gå i. Klacken är 15 cm hög. Jag kan högst gå i dom i ca en timme haha om jag inte sitter stilla hela kväll då jag är ute, men det händer bara inte att jag sitter stilla när jag är ute^^ Jag har bara använt dessa klackar en gång ute och jag hade sååå ont i fötterna där jag kom hem.



Dom är väldigt söta och jag älskar rosetten fram. Tråkigt bara att mina
fötter ej klarar av klackar så mycket :(

Nu ska jag titta på Sweet Home Alabama som precis har börjat på tv4. Lite senare tänkte jag
visa er vad som finns i min sminkväska :) Det kan väl va lite kul?^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0