Söndag

Ojdå klockan är fyra men jag har haft fullt upp här hemma. Jag har städat hela dagen. Steg upp vid elva i morse eller förmiddags menar jag haha, det är morse för mig^^ men i alla fall, jag bestämde mig för att jag skulle göra en rejäl storstädning här hemma och det behövdes kan jag ju säga. Tilda min stora vovve fäller som bara den så det ligger hår över allt, högt och lågt^^ men nu har jag dammsugit upp allt och jag har även varit ute och borstat Tilda.

Jag har diskat, tvättat golven, dammat och tvättat kläder så nu är det skinande rent här hemma och det känns underbart :) men jag lär väl få dammsuga i morgon eller övermorgon igen i och med att Tilda fäller så som hon gör^^ Man kan nästan undra i fall jag har mer än två hundar när Tilda fäller^^ Tindra min minsta vovve märker man knappt när hon fäller.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0