Söndag

Jag har inte skrivit något i bloggen i dag för än nu men det beror på att jag har varit i min brors hus och städat och tagit undan några saker. Min bror flyttade i dag (morse) till Schweiz och dom hann inte med och städa så jag och min mammi åkte dit och gjorde huset fint för dom som ska flytta in i deras hus i morgon.

Och dom som ska flytta in i min brors hus är min pojkvän och hans kompis^^ tror det kommer bli jätte bra :) Men jag kommer ju sakna min bror hans tjej och hans barn nått så fruktansvärt och varje gång jag är hemma hos min pojkvän nu hedanefter så kommer ju huset att påminna om min bror, men jag tycker det är skönt att det just är min pojkvän som ska bo där, vilket min bror också tycker :)

Just nu sitter jag i min soffa, jag är skit trött. Va upp väldigt sent i natt och va inte med på att jag skulle åka och städa min brors hus i morse. Så jag har inte fått många timmars sömn i natt. Jag hade behövt plugga nu men det orkar jag absolut inte. Jag tänkte lägga mig i soffan och vila en stund och förhoppningsvis så är jag piggare senare i kväll.


Kommentarer
Postat av: CLIP

usch är också trött!

2010-02-28 @ 19:12:26
URL: http://clip.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0