Söndag

Min honey har precis åkt hem. Vi såg inte på G.I. Joe i går uten vi såg Sherlock Holmes istället men vi såg inte klart på hela för den är rätt så lång. Men den filmen verkar vara väldigt bra tycker jag. Honey ska kanske komma till mig i morgon och då ska vi se klart på resten av filmen.

Jag blev väckt i morse med frukost på sängen av honey^^ så himla gulligt :) han hade gjort goa smörgåsar och te till oss. Just nu sitter jag i min soffa här hemma och jag vet inte riktigt va jag ska göra i dag. Jag ska i alla fall hämta Tilda hos mammi sedan.

Jag funderar på om jag ska fixa till något snyggt på mina naglar för jag blev verkligen inte nöjd med dom som jag gjorde i går. Men frågan är vad jag ska göra för något? min fantasi är verkligen helt borta.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0